aybkaslan ben bi hevesle almıştım tabi o zaman araştırıp sertifikalı bi sayfadan ama hiç bi işe yaramadı bizimki şuan 13aylık peş peşe patlattı şuan 10 11 dişi var 6. ayında başladı ben tabi taa 3 aylıkken almıştım salyaları çoktu erken tatım ama bi işe yaramadı görünüş olarak güzel mesela takıyorum boynuna ama bişeye yaramıyo 😂