Kızlar çok post açtım ama kusura bakmayın derdimi anlayan kimse bulamadım çevremde bugün diş hekimine gittim diş ağrımdan 20lik diş dedi ve aşırı kötü bi agrı var yanak içim şişti doktor antibiyotik yazdı doktorundan izin al gel cekelim dedi doktorum izin verdi Şimdi de cevremdekiler diyor ki antibiyotik bitmeden çekmezler sizcede öyle mi ağrım gün geçtikçe artıyor 6gün nasıl bekleyeyim ki ben 3gündür cekiyorum ağrıyı