asyaebrar 11 haftalık oldum benimde başından beri var ama ara ara geliyorsa korkmayın benimde öyleydi küçük küçük kanamaklar varmış şuan önemli değil ama ilerlememesi için ilaç kullanman gerekiyor dedi doktorum 1′5 yaşında kızım var arada kucağıma da alıyorum mecbur o yüzden oluyor büyük ihtimalle haftaya da bekleyebilirsiniz kendi doktorunuz ilacı verir zaten