Allah çabalarınızın karşılığını verir inşallah sağlıklı hayırlı haberler alırsınız. Dualarım siz kaderdaşlarımla. Rabbim evlat için çabalayan dileyen herşeyini ortaya koyan, koyamayıp sadece dua edebilmeye gücü yeten herkese evlat sevgisini tattırsın 🤲🏻 5 kez geçtim bu yoldan. Şuan pozitif haberimi aldım haftaya cuma kese kontrolüm var inşallah. Birbirimize dualarla sağlık haberleri alalım 🥰🤲🏻
Tecrübelerime gelirsem, 4 tedavide de birinde aşırı dikkat ettim, birinde normal yaşantıma devam ettim, birinde ortaya karışık, anans kabak çekirdeği vs hepsini yedim. Ama nasip olmadı, demek ki şimdiye kısmetmiş Allah tamamına erdirirse inşallah☺️Bu son tedavide kahvaltıda yarım avokado yedim her gün. Çayı bıraktım. Kuruyemişlerimi her gün yedim. İlk gün dinlenip 2.günden itibaren tencere yemekleri yaptım. Eşim evdeyse fırın yemekleri. Eğilip kalkmamak için. 2.gün duşumu aldım ayakta yine soğuğa yakın suyla çabuk bi şekilde. Çöp kovalarını da değiştirdiğim oldu ilk günler eğilmek zorunda kaldım illaki. Ama bacaklarımı hafifçe kırıp öyle hallettim. İleri uzanarak değil. Yukarı da uzanmadım, o işleri eşim halletti. Bi de komik videolar izledim hep ☺️ İlaçları aynı saatlerde aldım. En az 3 lt su içiyorum hala. Bu şekilde ☺️