22 haftalık gebeyim suyumun azaldığını fakat suyumun gelmediğini söylediler. Ve bebeğin bu haftalarda ki bebeklere göre gelişmediğini herşeye hazırlıklı olmam gerektiğini söyledi doktor. Böyle birşeyle karşılaşan varmı acaba :( son durum ne olur çok üzgünüm