Meltem_aras Kizlar bu haftalarda vajinada ağir baskı hisseden var mı? Idrara sıkışmışım gibi geliyor ama aslinda hic yok, yürüdükce daha çok kötü oluyor normal mi? Ve bebek oldugundan cok hareketli aranizda yaşayan var mi ?
Eaf Meltem_aras ben kesinlikle aynı şeyleri yaşıyorum.cok hareketli arti cok baskı oluyor arada banada
Yasoo96 Meltem_aras aynisini oluyor bana da. 33+3 haftaligiz.Bebegim bas gelis.mesaneye baski yapiyor.10dk da bir wc ziyareti yapiyorum. Bazen sertlesiyor karnim uzaniyorum hemen. Sanirim bebek buyuyor ve yerine sigamiyor😅 sali gunu randevum var. gidince soracagim bende 💁🏻♀️
Esraali Meltem_aras bende yarın gidcem aynı seyler bende de var sanıırm bası asagıda valla korkuyrm erken gelecek diye
yagizhaninannesi_1 Meltem_aras Meltem_aras bende de aynı durum 32 haftalığız geçen haftadan berı aynı durum bazen kıyafet degıstırırken bıle zorlanıyorum pazartesı kontrole gıdecegım sorarım doktora
Mucize_anne32 Bence normal eger oturur pozisyondaysam karnımı bir gerdiriyor tuvaletim bile geliyor baskida oluyor ama artık son zmnlarimiz bence normal bunlar cok sik wcye cikiyor musunuz kızlar
Meltem_aras Esraali aynen insallah zamninda gelir bebisler, doktorunuza sorduktan sonra benimle de paylasrmisnz
zeytinkiz Meltem_aras 33 +4 üm baskı olmuyorda. Bel agrım başladı azcık iş yapsam sağa sola bile yatarken dönemiyorum 🥴 kasıklarım zorluyor birde
Daniay Meltem_aras Çok eğilmeyin bu haftalarda bebek baş aşağı pozisyon olduğu için baskı daha çok hissediliyor sürekli idrara çıkma hissi oluşuyor bende öyleydim hala da devam ediyor sola yatın çoğunlukla 🌸