asilinannesi2609 molfixten daha çok memnun kaldım ben kızımı pişik yapmadı. Ama tavsiyem yalnızca bir paket bir numara alın şimdilik sızdırabilir pişik yapabilir bebeğinizin cildi kabuk etmeyebilir marka değiştirmemiz gerekebilir. Bir paket bir numara kullanın duruma göre 1 numaradan da devam etmeniz gerekebilir 2 numaraya da geçebilirsiniz. Mesela benim bebeğim zayıf doğdu sonra uzamış sarılıktan dolayı çok kilo kaybetti ve biz uzun süre 1 numara kullandık. Bazı bebekler de çok çabuk kilo alıyor ben ikiyi atlayıp 3 numaraya geçen biliyrom