Ayse-21 İyi akşamlar arkadaşlar size bir sorum olacak doğum da hastane hasta bezi veriyor mu yoksa bizim mi almamız gerekiyor bana biri vermiyorlar dedi de size sormak istedim.
Beyzan Ayse-21 hastane hasta bezi bağlıyor büyük boy bebek bezi şeklinde. Hem pek rahat değil hem de sık değişim iicn sizin kendinize ait olmasi daha iyi