drelif_34 yaşadıklarını aynen yasıyorum canım iki üç cekıp yoruluyor , anne sütümüz azaldı erken doğdu bizimde cok cekmedıgı için sütüm azaldı ama moralımı bozmadım prematil mamanın gunu doldu 37 üstüne gectıgı için bugun 38 ci haftadayız doktora gıttık evoloı mama 1 numara önerdi onu aldık ona basladık anne sütü oldukca onu vermeye calısıyoruz