Bugün 39+6 günümüz. Sabah kahvaltıyla belden girip tüm karin bölgeme kasiklarima yayılan sancılar başladı. Düzenli olarak gelen sancılar sebebiyle doğumun başladığını düşündük. 2 saat evde sancı çekince hastaneye gittik doktorla irtibats geçip. Nst de bir kez bile sancı gelmedi. Alttan muayene de bebek daha asagi inmemiş çok yukarıda açılma yok denildi. Hastaneden çıktık yolda yine başladı kasılmalar. Ben ne acısı çekiyorum. Böyle bi süreç yaşayan var mi ?