yunusemreninannesii Kızlar merhaba 35 haftalık gebeyim doğuma 1 ayım kaldı normalde doğumdan sonra aşı olmak istiyordum ama doğum yapacağım şehirde aşırı derecede virüs fazlalaştı doğumda birşey kapmaktan korkuyorum aranızda aşı yapanlar oldumu 8 ci ayda doktoru öneren
leyla-kaya42 yunusemreninannesii 7. Ayda oldum 1. Dozu hicbi yan etkisi olmadi.hastaligi gecirmek daha riskli doktorunuzda onerdiyse hic beklemeyin asinizi olun. vakalar cok artiyor .
iremdemirbass 32 hafta gebeyim doktorumun önerisiyle 2. Doz biontech aşımı oldum çok şükür bir sorun yaşamadım şuanlık