Geçmiyor kızlar. 3. Aydan sonra geçer dedikleri hicbisey geçmiyor azalmıyor da . 14. Haftamdayım. Mide bulantısı öğürmeler hat safhada . Ama beni en çok üzen hala yemek yapamıyor olmak ne yemek yapabiliyorum ne ev işi. Dün kız kardeşim evimi temizledi erkek kardeşim de bizdeydi o bile biseylerin ucundan tuttu balkonu sildi süpürdü. Ama ben hala enkaz. Kolumu kaldıramıyorum kokulardan hala midem bulanıyor. Ne zaman geçecek tüm bunlar zehir oldu bütün yazım 3 buçuk aydır kendimde değilim zaten . Çok bunaldım psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum . Temizlik olsa bile ev yine 3 günde eski haline dönüyor . Bi dahaki hafta iyi hissederim yaparım diye diye haftalar geçti . Bu hamilelik böyle bitecek herhalde 😔