metehaninannesiii Kızlar sabahra sordum ama hala agrım var doktoruma yazdım daha cevap vermedi nasıl geçer bu agri çok kötüyüm bide şehir dışındayız napicagimi bilmiyorum
SenaHifa metehaninannesiii ben de 30. Haftadayım sabahtan beri var kasık bel ağrım dayanılmayacak gibi değil ama görmezden gelinecek gibi de değil masaj yaptırıp duruyorum pek bi fayda ettiği söylenemez belki biri bişey önerir ben de durayım şurda
Pamugunannesi1 metehaninannesiii Evin içinde yürümeye çalış canım açılırsın belki eğer geçmezse acile git bekletme kendini