Saat 4 de doktora gittim 1 cm açıklığım vardı bebeğin hem suyu olması gereken sınırın altındaydı hemde kanala yerleşmiş dedi doktor normalde yatışını yaparım ama git biraz sancıların olsun kendin gel dedi nstde ufak sancılar çıktı fakat eve geldiğimden beri sürekli adet ağrısı gibi sancı çekiyorum ben sürekli rahmimde baskı hissediyorum ama durmuyorum yerimde çamaşır yıkadım serdim balkonları yıkadım buz dolabını felan temizledim şimdi sıcak suya biraz oturup duş alıcam sancılarım şiddeti daha da artarsa hastaneye gitmeyi düşünüyorum 37+ 1 haftalığız bu arada dila’m ilk göz ağrım gelicek inşllah