elfmoom hamile kalmadan önce ağda yaptırırdım, hamile kaldığım ilk zamanlar yine ağdaya gittim lekelenmelerim vardı ve kasılma yaşadım tetikledi o gün kanamam da oldu dikkat edin ben tecrübe ettim.. 4. Aydayız arada lekelenme oluyor ilaç tedavisi devam ediyor o yüzden jiletle devam ediyorum. Sıkıntı olmasaydı ağda sorun olacağını düşünmüyorum ama sıkıntılı hamilelikte her şeye dikkat edin.