Merveersoy bende bu zamana kadar hep normal bekledim ama benim bebeğinde kilosu ve kafa çapı almış başını gitmiş:(
Benim de doktorum yarına gün verdi ama benim yemedi bu kadar yakın tarih olmasını:)
Birde 19.07 tarihli olsun istedim o yüzden beklicem.
Ben doğum yapınca sen iyileşmiş olacaksın allah'ın izniyle.
Kolay gelsin hayırlısıyla al bebeğini kucağına 🙏