elifinannesiiii Evdeyken doğum başlangıcı varsa her zaman su ve nişan gelmesi görülür mü? Yani bunlar olmadan doğum başlamaz mı?
Nundiyebiri elifinannesiiii bunlar olmadan dogum başlar mesela sancınınız olabilir kasılma agrı olabilir
ebru23 elifinannesiiii yani herkesin nisani da suyuda gelmeye bilir benim suyumu dogum aninda patlattilar nisanim da doktor muayene ile zorlayinca acilma olsun diyr geldi yoksa gelmemisti sanciya bagli
elifinannesiiii Doktorum her kontrolde su yada nişanın gelirse hemen beni ara ve hastaneye geç diyor ama bugün bende hiç geçmeyen bel kuyruk sokumu ağrısı var acaba hastaneye gitmeli miyim diye düşünüyorum da su yada nişan gelmesi durumu yok