Kubra-5 5 + 5 haftalık hamileyim kızlar böyle ara ara baş dönmem oluyo sarhoş gibi sizce normal mi başka bunu yaşayan var mı? Mide bulantım olmuyo ama.
Clementinee Kubra-5 canım o haftalarda benmde olurdu 6. Haftamda bulantı başladı inşallah sende olmaz
Kubra-5 Clementinee öyle mi canım normaldi yani yaa inşallah olmaz bende Mide bulantısı en çok korktuğum 🤦♀️
Zynpxx Kubra-5 son adet tarihime göre tam 7 haftalığım ama ben geç yumurtladım muhtemelen ultrasonda daha geri görünecek tam bilmiyorum kaç haftalık olduğumu yani pazartesi görücez bakalım😀yaklaşık 2 3haftadır var bende
Kubra-5 Zynpxx aslında benim de farksız bizde henüz bişey göremedik son adet tarihine göre benim de 5+5 oluyor. bayram tatili vs girdi araya bizde pazartesi görmeyi planlıyoruz mercimeğimizi bakalım inşallah sağlıklı olsun bebişlerimiz 😍