Bey-za 4 gündür kasıklarımda günde 1 2 defolacak şekilde adet ağrısı gibi sancı oluyor.36 sancım çıkmıştı nst ama ben hiç hissetmiyordum.37+2 haftalığız aradan 9 gün geçti yarın randevum var bakalım ne cıkacak.sezaryen olacağım 7 günüm var ama bekler mi bilemiyorum.