yarın öğlen 12 de sezaryen ile doğumum olacak kızlar nasipse, doktorum sabah 6 dabin itibaren yemek su içmek yok dedi yemek neyse de su icememek bide bu sıcakta nasıl olacak onu düşünüyorum 🤔 bana verebileceğiniz tavsiyeleriniz varsa bekliyorum tabi birde dualarınızı 🙏🏻🌸