Kızlar selam,
5 haftalık hamileyim, daha çok yeni öğrendiğim için ve araya bayram tatili falan girdiği için henüz doktorumla görüşemedim. Gebelikte kahve tüketimi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben öğrendiğimden beri hiç içmedim ama canım çok kahve istiyor ne yapsam bilemedim. Bilgisi olanlar beni aydınlatabilirse çok sevinirim