Beyazzzzz Merhaba ben beşik alacağım inş bebeğime aahşap beşik mi yoksa park yatak mı alayım çok kararsızım sizler ne düşünüyorsunuz
Selin12- Beyazzzzz ben ilk iki bebgimde park besik almıştım çok yer kaplıyor bu sefer ahşap beşik almayı düşünüyorum
gokcekocyigit07 Beyazzzzz Ahşap aldım ya park beşik bana hep itici bir kumaş parçası gibi geliyor, tabi tercihe göre değişir ama çok basit geliyor o yüzden sevemedim bir türlü 🤭
Mavi87 Beyazzzzz canım ahşap beşik al. Park yatağı belli bir süreden sonra kaldıracaksın yer sıkıntısı olacak boşuna masraf. Benim aldığım ahşap beşik anne yanıda oluyor. Sonrasındada odasına koyacağım 7 yaşa kadarda kullanılıyor. Hemde sallanabiliyor.
metehaninannesiii Beyazzzzz en iyisi park beşik taşıması kolay hafif katlanabiliyor ve istediğiniz her yere götürebilirsiniz ama ahşap da öyle bir şey yok ve içi çok küçük çok yer kaplıyor bebeginiz büyüdükten sonra park beşiği katlayıp kenara koyarsınız
Beyazzzzz Mavi87 Ahşap beşikten biraz büyüdüğü zaman çıkmaya çalıştığıını söylüyorlar bilemedim canım
Mavi87 esratpl https://m.trendyol.com/heyner/ahsap-besik-anne-yani-besik-sallanir-besik-organik-60x120-uyku-setsiz-ve-yataksiz-bos-besik-p-36385246?boutiqueId=573954&merchantId=108631&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:home_y:mobilya_z:yatak-oda-mobilyasi_t:pla_smart_shopping&gclid=Cj0KCQjw0emHBhC1ARIsAL1QGNekOO0zxdj2Z1cRnhogUEThlqU3QPb02HrYyQH8GkmRJRHZSZ5Nl0UaApIeEALw_wcB Boyalı alma canım. Sağlığa zararlı olmasada sonuçta boya. Ham hali çok güzel hiç kıymık vs yok. Hem ilerde biraz büyüdüğünde ahşapı ağzına bile alsa organik malzeme korkun olmaz.
Selin12- metehaninannesiii geniş olduğu için benim yerim yok oyizden ben iki çocuğuma kullandıktan sonra birine verdim evet katlanıyor ama açıkken yer kaplıyor
Mavi87 Beyazzzzz kademesini baya aşağı alabiliyosun. 3 kademeli benim beşik. Bilemiyorum ama zor gibi ya çok aşağıda çünkü
DamlaNur29 Beyazzzzz ahşap beşik alan biri olarak park beşiğe oy verdim çekmesi altını silmesi sıkıntı oluyor suan aklım olsa park alırdım görünüşü hosuma gitmedi diye almadım aslında daha kullanışlı
Mavi87 Feyzablbl Heyner anne yanı beşik yazın google da. Birçok yerde var canım. En uygun olanını sipariş vermiştim