Hmyra_01 Merhaba kızlar 30 haftalık çoğul gebeyim fena grip oldum sadece parol içiyorum ama fayda yok ateşim çıkıyor sürekli bi durumu yaşayan var mı yada önerisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.