Umudayolculuk36 Merhaba güzel anneler bugun çok iş yaptım yoruldım ondan mı bilmiyorum ama karnımdan aşağı baskı var sanki bebeğim orda gibi çok korkuyorum progestan kullanıyorum 2gündür bu haftada yaşadınız mı normal mı doktor randevum haftaya
mom073 Umudayolculuk36 bayramın ilk günü ben de öyle oldum ayaklarımı yukarı kaldırıp uzandim sonra bol su ictim sabah jyiydim
Mlhameliha Umudayolculuk36 canım bende aynı haftalardayım zaten bebek şuan göbek altında bende iş yapamadığım halde aşağıda gibi biraz hissediyorum ama sen iş yapmışsın daha çok hissetmişşin biraz uzan dinlen kalkma 1 2 saate yakın uzan
Umudayolculuk36 Bebeğim ters makattı geçen hafta kontöreşe gitmiştik hareketlerni aşağıda kasık kısmında hissediyorum
mom073 Umudayolculuk36 evet canım istersen bitane de maden suyu iç bana jyi gelmişti bir de ılık duş aldim ben doktorum bitane de parol al ve karnını üşütme dedi
Bsradnz18 Umudayolculuk36 canım bende bayram temizliği yaptım maf oldum gece o kadar çok ağrım oldu ki belim bacaklarım kasıklarım sonra oğluş oynamamaya başladı az hissetmeye başladım ertesi gün normale döndük benim bebişte aşşağıda anca çıkarlar yukarı
Umudayolculuk36 Bsradnz18 bugun hiç oturmadım birde ceyranda kalmış olabilirim rabbim bebişlerimizi korusun🙏
YEK20 Umudayolculuk36 bende 21.hafta içindeyim. Aynı dert bende de var 4 5 gündür bebek çıkacak gibi. Lavobaya gitmeye korkar oldum aşırı bir baskı var. Yatıyorum 3 gündür bugün daha iyi baskı azaldı sanki bir tık. Ptesi doktora gideceğim, insan korkuyor 😥
Umudayolculuk36 YEK20 geçmiş olsun canım. Biraz yürüş yaptım ben biraz daha iyiyim Sen de bir an önce iyileş pazartesi gün de haber ver canım🙏