Bundan doktora gittim kızlar Vichy dercos diye bir şampuan önerdi . Aralıktan beri kullanıyorum . Şimdilerde düzeldi . O şampuan saçımı yumuşak yapmiyodu tek sıkıntısı buydu . Elseve geçtim bende hem kokusu güzel hemde yumuşacık yapıyo diye bir iki defa kullandim. şimdilerde yine kaşınmaya başladı 😒 Başınıza böyle birşey geldi mi hiç . Dercos Vichy olan şampuana geçip saç kremi mi kullansam yumuşaklık için ? Var mı önerisi olan . Kaşıntı gerçekten çok rahatsız edici oluyo .