Masal001 Kızlar 33 haftada demir ilacına devam ediyor musunuz doktorum son gittiğimde reçeteye yazmamış kararsız kaldım demir ilacı olarak gaynoferon kullanıyordum benim kullandığım ilaçtan kullanan varmı
rosatue Masal001 doğuma kadar ferruma devam demişti bana. Bittikçe sağlık ocağından yazdırıp alıyorum.
Minikannebsr Masal001 aksatmadan devam edin 35. haftada inanılmaz bir kansızlık çıktı bende serum takmak istediler gittiğim dahiliye uzmanı bebek büyük olduğu için riskli gördü. Farklı bir ilaç verdi. İnşallah yükselmesini bekliyoruz.
rosatue Minikannebsr dediğiniz gibi takviye kullanmama rağmen 33. Haftada bende de ani bir düşüş olmuştu. 1 ay önce verdiğim tahlille arada dağlar vardı