Suzanxx canım merhaba bende bir bebeğimi kaybettim ocak ayında kalbi durmuştu. Benim de adetim gecikti test yaptım pozitif çıktı. 5+2 gözüküyor uygulamada şu an son adet tarihime göre. Cuma gününe falan randevu almayı planlıyorum. 6 haftalık olunca gitmek daha iyi, içini ferah tut dua et hakkımız da hayırlısı. Gözümüz aydın 🙏♥️🧿