Merhabalar herkese 🤗
Artık 27 haftalık olmama 2-3 gün kaldı odasını yavaştan kurmaya başıyoruz ama dolap ve beşik hala almadık bakıyoruz emin olamadım cokta kararsız kaldım aldığınız ürünler varmı önerebileceğiniz sayfalar felan varsa yoruma yazarsanız sevinirim teşekkürler 🙏