Greyfurt Kızlar 38+3 aşırı bi kasılmamı sancı mı anlamıyorum kasıklarım dan giriyor sertleşiyor bi ağrı oluyor geçiyor 15 dk da bi böyle oluyor 2 dk anca sürüyor en çok kasıklarımdan giriyor Bileneniz var mı
Mos21 Greyfurt 38+5 im ıkı gun once bendede aynısı oldu gittim sancılarım var ama duzensızdı o yuzden yalancı kasılma dedi . Ayrımını inan yapabilirsin dedi hemşirede