Gulseninannesi Kızlar instagramdan magnet ve çikolata sipariş vermek istiyorum. Aranızda sipatiş veren varmı ? Önerebileceğiniz sayfa falan ?
Busecetin Ben taş magnet yaptım çok güzel oldu süslü püslü kutulu tanesi 3 tl adalyastore dan yaptırdım instagramdan
Sedacengiz Annebebek_susleme canım Harika şeyler var😍 bak ben bunları yaptırdım fiyatta uygun geldi kalitesine göre çikolata tane bile 1.75 çok leziz 😋 [url=http://hizliresim.com/3zA0v9][img]http://i.hizliresim.com/3zA0v9.jpg[/img][/url]
Gulseninannesi Sedacengiz çoook beğendim canım çok güzel sayfaya mutlaka bakıcammm 😍😍 çikolatanın altındakiler ne canım onlarda çok güzel görünüyo
Yaseminlgn Sedacengiz magnetler ne kadrdı acaba sanırım bir de kolonya var hepsi çok güzel gözüküyor ne kadar ödediniz hepsi için ?
Sedacengiz Yaseminlgn Çikolata ve magneti o dediğim sayfadan yaptırdım. Magnet 3.75 . Kolanya başka sayfadan çikolata kutusu da başka sayfa. Ama bu dediğim sayfaya yazın aynı kutusu ve kolanyalı daha ucuza yapıyor
nevzatbaskomser Keceliisleratölyesi sayfasına keçeden bebek magnet yaptırdım tanesi 6 tlye. Biraz pahalı kaçıyor ama fuzuli başka harcama yapmadığım için içim rahat. Ayrıca çokta tatlı oldular :)