Merhabalar. 23+4gunluk gebeyim. 16. Haftada bebegimin cinsiyetini öğrendik doktor kız dedi cinsiyet partisi yaptık eglendik vs. Simdi doktora gittigimde bebegimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim şok oldum Ve bu yıl cevremde hamile olan neredeyse 5 kisiden 3unde bendeki gibi yanılma olmuş. Ama benim içime en başından beri kız doğuyor. Bu sekilde bisey yasayan var mı? Herkes kız ve erkek bebeklerin hareketleri vs farkli olur karinda diyolar. Kiz bebek bekleyenler ne gibi belirtileriniz degisimleriniz var aydınlatır mısınız rica etsem