Eceatesx Kizlar selam afedersiniz sabah lavaboya gittim küçük ihtiyacmi yaparken sanki makattan tarafta böyle bı oarca düştü ama rahimden de düşmüş olabilir nişan fotolarına baktım aynı öyle biseydi kahverengiydi Nisan olabilir mi 37+2 haftalık hamileyim
Eceatesx depsizoo yok ben sanki makattan geldi gibi hissettim uyku sersemiydim ama o saatten sonra hicbirsey gelmedi şuan sadece belim agrio sezeryan olacam gitsem mi acile blmiormki
Eceatesx depsizoo doktorum burda değil ki gidersem nöbetçi doktor bakacak pek gitmek istemiyorum 😏ayctecrubesizlik ne kdr kötü bişe yaa
depsizoo Eceatesx Ams gitmen lazım nişan doğumdan hemen öncede gelebiliyo bi iki hafta öncede o yüzden
Eceatesx depsizoo ay olmazsa gıdım şuan sadece hafif bel ağrım var en son 3 gün önce gittim açılma vs yoktu alttan muayne etti acaba o yüzden mi nişan geldi