Afrartis BuglemBugra 35in içindeyim bu hafta 1-2 haftaya doğuracakmışım gibi hissediyorum nasip kısmet :) serklaj olmadım
BuglemBugra Afrartis Ya ne güzel Allah sağlıkla elinize almayı nasip etsin. Hamileyken çalıştınız mı peki