Maysa07_ Kızlar 38+4 teyim kasıklarımda hissediyorum bebeğin hareketlerini resmen. Ve iğne batar gibi bir ağrı sizde de Böyle mı
Minnakkkk Maysa07_ yarın 38+0 Olacagım bende hala kıpır kıpır belli bir yeri yok yeri daraldı diyenlere inat partiler devam karnımda, 😀😀 hic asagı da hissetmedim ama
Busezr Maysa07_ 38+0 benimde Çarşamba günü planlı sezeryan olucam. Belli bir yere toplanıyor biraz bel ağrım var yürümek zorr heyecanlı bekliyorumm