4 sene önce kanuni de dogum yaptım doktorum Zeynep Yalçın Dı cok memnunum ben kendi adıma dogumum da kolay gectgı için hiç bir sıkıntı cekmedim
Suanda 8 haftalık yım ve cam sakura sehir hastanesi Binnaz hanıma gidiyorum. Ama emin de değilim yol cok uzun esenyurt devlet e mi gitsem diye düsünmüyorum değil. Özellere gelince kızımı hamileyken 7 aylıkken halkalı ya özele gitmistim bana o zaman bebeğin ölçüleri 9 aylık ayına göre bebek çok büyük acil sezeryan denilmişti. İnanmadım tabikide para alacaklara hemen keselim biçelim derdindeler. Sonra kanuni acile gittim doktorla görüstüm bebeğin suyu tüm ölüleri 7 aylık bebeğe uyumlu iyikide gelmişin buraya dedi o yüzden tercihim hep devletlerden yana özel aslaa tercih etmem😊