sweettyy19 Reglim haftaya ovulasyon testnde catlama hafta sonu catlama oldu bugun öylesine yaptim normalde daha silik olurdu ama daha koyu geldi sizce koyulasirmi yoksa benmi kuruntu yapiyorum :) daha once gebeligimi ovulasyon teati ile ogrendim acaba gebelikmi olcak merak ediyorum yanlis anlamayin 2 kaybim var onyargiyla yaklasmayin. https://resimyukle.io/r/GVk5RAWnsL
iremsenturk_16 sweettyy19 bende geçen hafta bugün öğrenmiştim böyle silik bir çizgiyle hamile olduğumu erken gebelik testi alıp yap canım 😌 Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🥰
Elifdikel sweettyy19 Ovulasyon testi lh ölçen bir testtir lh insan vücudunda her zaman olur böyle çıkması normal gebelikten şüphelenmek için ikisinin de çok koyu yada c nin t den daha koyu olmasi lazım
Mavi34 sweettyy19 ende ovulasyondan öğrenmiştim ama daha belirgindi. Bu baya silik bu kadar hormon hep var vücudumuzda o yüzden boşa umutlanmış olma. Adete 6 gün kala.erken test yap istersen emin olursun
sweettyy19 iremsenturk_16 yaa sizindemi bu sekilde cikti adetten kac gun once erken testi yaptiniz hayırlı olsun insAllahhh😍
sweettyy19 Elifdikel evet tabi bunu biliyorum ama normalde bundan daha silik cikiyordu yani bana daha koyulascak gibi geldiği icin sizede danismak istedim
iremsenturk_16 sweettyy19 çok teşekkür ederim 6 gün önce yaptım canım ben ve çıktı sonra kan verdim kanda da çıktı çok şükür 🥰
sweettyy19 Mavi34 evet daha belirgin ogrendim daha once ama koyulasirmi koyulasmazmi bunu merak ettim benim normalde daha silik oluyordu bu kadar belirgin olmazdi.
sweettyy19 iremsenturk_16 https://resimyukle.io/r/CIvv6lx9Rb bugun gene böyle çıktı kuzum yaa koyulasma yok sanırım
iremsenturk_16 sweettyy19 hafif sanki koyulaşmış gibi kuzum ama regline daha var belki ondan net çıkmamıştır istersen kan ver aşkım
iremsenturk_16 sweettyy19 valla ben hiç beklemedim kuzum direk gittim verdim akşamında ya bekleme bence 😍