enise_nur Kaç haftalığım tam bilmiyorum ama kabızlık var ne yapmam lazım ayıptır söylemesi büyüğüme zor gidiyorum ıkınmak istemiyorum ama ister istemez oluyo ne yersem napsam geçer ?
ikigozumuncicegii enise_nur valla acı severmisin bilmiyorum ama ben öyle olduğu zaman öğle akşam yemeğin yanında 4-5 tane yiyorum çalıştırıyor vücudu birde bol su iç susuzlukta kabızlık yapar .
enise_nur metehaninannesiii evet suyu bol içiyorum neden kabız oldum bi anda anlamadım ıkınmak zorunda kalıyorum ve iyi değil ıkınmak da
enise_nur ikigozumuncicegii suyu çok içiyorum da kayısı meyve suyu aldırdım sabhları aç karnına içerim
ikigozumuncicegii enise_nur ben genellikle meyve suyu içiyorum kahvaltıda farketmiyor canım kendisini aldır kayısının .