mucizemsin-21 Kızlar haftaya doğumum var inşALLAH mersin sıcaklarında malum klimasız durulmaz bebek eve geldinde derecesi kaç olursa hastalanmaz çalıştırmazsak da yanarız çalışsa sorun olur mh sizler naptınız acaba
VeraVrea mucizemsin-21 klimanın nem alma ayarında açacaksınız su damlası işareti olan. 25 derece yapmaya calısıyor bu modda ama hem fanı düşük hem nemi azalttıgı için rahatlıyorsunuz
42-AySe-07 mucizemsin-21 Canım ben de Antalya’dayım geçen yıl kızım 1-2 aylıktı yazın dr 25-26 derece de sabit kalsın sıkıntı olmaz demişti
mucizemsin-21 Elif5361 ya vantilatörde var ama yetmiyor bizde yeni aldık mecbur pazartesi kurulcsk daha kurulmadı bile ama derdi içime çöktü😂
Elif5361 mucizemsin-21 Ne güzel ya inş bizde alırız dicem de vantilatör eşimi çarptı sanmam almaz 😂😂😂😂🤣
mucizemsin-21 Mrc34 ben klimayı 25 dereceye ayarlayıp kapıları açacam çok soğuk yapmicam çözümü böyle buldum şimdilik ama doğsunda hayırlısıyla ona göre bi çözüm bulucaz elbet 😇