Nursah123 Kızlar dün kan tahlili yaptırdım 18.19 çıktı ama doktor olmadığı için şuan size bişey söyleyemiyoruz deyip geri gönderdiler . Hamilelik var galiba ama çok yeni sanırım bilgisi olan yazabilir mi 25 Haziran son adet günüm .. bu değer normal mi 🙄
Taze_hamis Nursah123 var canım 5in üstü pozitif . 2 gün sonra bir daha kan vereceksin 2 kat artmış olmasını bekliyor doktorlar . Bebeğin sıksıkı tutunsun sana
herhangibirkullanici Nursah123 hamile olman için 5+ olması yetiyor canım ama kontrol şart bir iki hafta artacak mı artmayacak mı diye
gokcekocyigit07 Nursah123 hamilesin henüz yeni, beta takibi yap, hadi hayırlısı, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 😌🤲
Taze_hamis Nursah123 canım 2 günde bir kan vereceksin. 2 kat artış olması gerekiyor bi önceki kan değerinden o zaman sağlıkla artıyor beta hcg gebelik sağlıklı gözüküyor diyorlar. Her zaman vermiyorsun tabiki 3 kere versen yeter sonra zaten keseyi görürsün