merhabaaalaar, öncelikle herkese hayırlı bayramlarr!!
kızıma kavusmama son 59 gün, aşırı heyecanlıyım. insallah bi sıkıntı cıkmazsa normal dogum yapacagım. bizim kız hic oturmuyor valla sürekli hareket halinde🤩. boslamısım buraları, tez yazdıgım icin. sizde durumlar nasıl kızlar?