Kizlar merhaba 31+1 haftaligim suan bebegim 29 haftalikken dogum kanalina girmis doktorum cok ayakda kalma dedi en azindan 34 35 haftalik olsun dedi cok korkuyorum göbegim asada bacaklarima degdi dehicek ve surekli kasiklarim da hereket ediyo bazen sanirim yukariya cikiyo goguslerimin alti cok aciyo mideme baski yapiyo ama genel de kasiklarim da bu durum da olan var mi ya da yasayan