Hanımlar 13 haftalık hamileyim şu an sadece folik asit alıyorum. Sağlık ocağı kan değeri sınırda diyip ilaç vermişti ama kadın doğum doktorum erken dedi ilacı aldığım halde kullanamadım. Ve Çevremde gebe olan arkadaşlarım haftalarımız yakın benden daha çok takviye alıyorlar anlam veremedim son 1 haftadır sık tansiyon düşüklüğü yaşıyorum kansızlıkta yapar diye duydum yine sağlık ocağına gidip değerlerime baktırıcam. Benimle yakın haftalarda olan arkadaşlarım hangi vitamin takviyelerini alıyorsunuz ne zaman başladınız yazarsanız çok sevinirim 🥰