Denizyildizii benimde doktorumu kendisi Almanya’ya gitmeseydi iyiydi , Nurettin bey eskiden çok soğuktu şimdi biraz aşmış bu durumu , ama asla Alaaddine düşürmesin beni rabbim . Devlet hastanesinde çok daha iyi doktorlar var . O cihazlar devlette olsa tüm doktorlardan memnun kalırlar vga görüntüsünde bakıyorlar bebeğe .