-asez- yaaa gerçekten başından beri seninde şakır şakır kanaman oluyor mu canım. Sakın sevindiğimi düşünme , kendim için umut oluyor hala gebeliğinin devam etmesi. Doktor bugün pruluton depot iğne vurulmamı söyledi. Vurundum. Kanamanın olabileceğini biliyordum ama transferin 10.gününde adet gibi şakır şakır gelince çok şaşırdım kesin düşüyor normal değil bu kanama dedim :( progestan fitil kullanıyorum canım