Ben bir gazla bir kaç takım aldım ama bebeğim 17 gün sonra Adana da dünyaya gelecek. Kendim bile çıplak geziyorum resmen bebeğe giydirmek zor olacak ne kadar onların vücut ısıları tam oturmuyor olsa da yaşadığın şehri de göz önünde bulundur derim ben. Şuan bol bol zıbın ve çorap giydiririp bırakırım diye düşünüyorum bakalım