Sekerkupu IZC 12. Haftadan beri Hasan Çetine gidiyorum canım ben 32. Haftamdayim gayet memnunum doktor çok ilgili ve güler yüzlü.
IZC Teşekkür ederim hasan çetin i duymuştum memnun olmanıza sevindim, 32.haftadayım demişsiniz ya doğumu da bu doktorda mı düşünüyorsunuz
Sekerkupu IZC Herhangi bir sıkıntı yaşamasam eğer ( erken doğum gibi) aynı doktorla doğuma girmeyi planlıyorum.
Nrbrkt Medikalde Cengiz Yıldırım’a gidiyorum bende 23 haftadayım tecrübesiyle ilgisiyle gayet iyi bir doktor . Bi iki sefer ve detaylı ultrason içinde Hasan Çetin’e gittim Hasan bey de çok iyi bir doktor