GuLMuR selam ben haziran başından beri neredeyse her gün giriyorum. Yarım saat yüzüyorum, akşam üzeri 4 gibi gidiyorum çıkınca da tabi hemen gölgede takılmaca. İlk girdiğimde 20 haftalıktım, ve hamile değilmiş gibi denize atlayınca kramp fln girdi. Şimdi yumuşak, soft yüzüyorum en olmadı sırt üstü takılıyorum suda, bana şifa oluyor. Şu an 26. Haftadayım. Siz de bedenizi dinleyin bence, ona göre davranırsınız. Sağlıkla gelsin bebişler, sağlıklı günler :))