Merhaba hanimlar. Ilk defa tup bebek tedavisine basladim 18 mayista yumurta toplama ve laporoskopi oldum. 2 adet gecirdikten sonra gelmem soylendi rahminin dinlensin denildi. Simdi 2. Adetimi olmak icin bekliyorum adetliyken mi hastaneyi aramam gerekiyor birde muane ve tahlil sonuclarina gore mi transfer gunu vericekler bilgisi olan yazabilir mi?