Prensesiminyolculugu Semiramis57 park yatak mi düşünüyorsunuz yoksa ahşap mi yoksa sallanabilir küçük anne yanlarından mi
Eda115354 Semiramis57 ben Meltem smart bambino aldım yatak odam geniş ve ahşap hoşuma gidiyo diye aldım. Sallama durdurma var 3-4 yaşa kadar gidermiş önü de yatağı da asansörlü biz beğendik bakalım oğlumuz da beğenirse çok iyi olur 👌
Aylinsemih Semiramis57 ben park besik aldım hepsiburada dan elele dumo park besik diye geçiyor gri rengini aldim