Ben şuan 31+5 haftalığım en son gittiğimde ilk defa kafası biraz büyük dedi doktor 1 hafta kadar. Ben de korktum bişey olur mu doğumu etkiler mi vs şöyle bir açıklama yaptı “kafasını ölçtüğümüzde çıkan değerin en fazla 100 olması gerekiyor normal doğum için, seninki şuan 74. Bu doğuma kadar 97-98 olursa sana normal doğumu deneyebiliriz ama zorlanabilirsin sen bilirsin derim. Ama illa ki o değerlere ulaşacak diye bişey yok takip edip göreceğiz” dedi. Pazartesi kontrolüm var ben de merak ediyorum. 37de çayı muayenesi yapacak o zaman daha net bişey söyler belki.